۳ پروژه بزرگ گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح ۳ پروژه بزرگ گردشگری با حجم سرمایه گذاری ۱۵۰۰میلیارد ریال در استان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، سعید طالبی‌پور امروز شنبه ۱۵بهمن ماه ۱۴۰۱ اظهار کرد: با افتتاح این پروژه ها برای حدود به ۱۵۵نفر اشتغال‌ ایجاد می شود.
 
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این پروژه‌ها با مشارکت بخش خصوصی و حمایت ویژه دولت در مرکز استان افتتاح می‌شود، بیان کرد: پروژه گردشگری پارک آبی یاسوج با حجم سرمایه‌گذاری ۱۲۰۰ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی ۱۳۰ نفر از مهم‌ترین این پروژه ها است که در روز ۱۷بهمن ماه با حضور مسئولان کشوری و استانی افتتاح می‌شود.
 
طالبی پور افزود: مراسم افتتاحیه پارک آبی یاسوج در روز دوشنبه همزمان با ۹پروژه بزرگ سرمایه‌گذاری وزارت متبوع به‌صورت ویدئوکنفرانس با حضور مقام عالی وزارت خانه افتتاح می‌شود.
 
او تصریح کرد: این پروژه در تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ میزبان گردشگران و مسافران نوروزی خواهد بود.
 
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد افتتاح مجموعه پذیرایی و گردشگری اکو در آبشار یاسوج را یکی دیگر از پروژه های این اداره‌کل در دهه فجر انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: این پروژه با حجم سرمایه‌گذاری۲۰۰ میلیارد ریال و ایجاد اشتغال ۱۵ نفر افتتاح می‌شود.
 
طالبی پور افتتاح مجتمع گردشگری حوض دال زاگرس در روستای ده برآفتاب شهرستان بویراحمد را سومین پروژه قابل افتتاح این اداره‌کل عنوان کرد و افزود: حجم سرمایه‌گذاری ۱۰۰میلیارد ریال با اشتغال زایی برای ۱۰ نفر است.
 
او افزود: دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به توسعه زیرساخت‌های گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد دارد.
انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011115400656

برچسب‌ها