برپایی نمایشگاه توانمندی‌های بانوان روستایی شهرستان مروست

مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مروست از برپایی نمایشگاه توانمندی‌های بانوان روستایی بخش مرکزی شهرستان مروست به مناسبت ایام‌الله دهه فجر خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، سعید نخعی روز سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه با اعلام این خبر گفت: نخستین نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای بانوان روستایی در بخش مرکزی شهرستان مروست با حضور جمعی از مسئولان استان و شهرستان افتتاح شد.

مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مروست هدف از برپایی این نمایشگاه را شناسایی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بانوان روستاهای توابع بخش مرکزی مروست عنوان کرد و افزود: این نمایشگاه به همت و تلاش بخشداری مرکزی مروست و با همکاری فرمانداری شهرستان مروست و چند نهاد و سازمان ازجمله کمیته امداد امام خمینی (ره)، مرکز فنی و حرفه‌ای، اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان،‌ ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بنیاد برکت و دهیاری‌های روستاهای ترکان، رحمت‌آباد، قاسم‌آباد، هرابرجان و مبارکه در تکیه حضرت ابوالفضل (ع) شهر مروست برپاشده است.

نخعی اضافه کرد: این نمایشگاه دارای 14 غرفه است که محصولات کشاورزی و تولیدات صنایع‌دستی بانوان روستایی در رشته‌های گلیم‌بافی، خراطی، چهل تیکه دوزی و .... در آن عرضه‌شده است.

این نمایشگاه تا روز 22 بهمن‌ماه دایر و پذیرای علاقه‌مندان است.

\"\"

\"\"

\"\"

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011118104504

برچسب‌ها