مسابقه بزرگ رالی خانواده به‌مناسبت دهه فجر در شهرضا اصفهان برگزار شد

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرضا از برگزاری مسابقه بزرگ رالی خانواده به‌مناسبت دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، محمدحسن شبانی امروز 18 بهمن‌ماه سال 1401، با اعلام این مطلب گفت: خوشبختانه با توجه به هماهنگی‌های انجام‌ شده و با همکاری فرمانداری، اداره ورزش و جوانان و هیئت اتومبیل‌رانی شهرستان با محوریت اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرضا، مسابقه بزرگ رالی خانواده با حضور خانواده‌های علاقه‌مند به این رشته ورزشی، روز دوشنبه 17 بهمن‌ماه 1401 برگزار شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرضا ادامه داد: هدف از برگزاری این رویداد بزرگ گرامی‌داشت ایام دهه مبارک فجر، ایجاد شورونشاط اجتماعی، ترویج فرهنگ رانندگی در جاده‌های روستایی و ترویج گردشگری روستایی و معرفی ظرفیت‌های گردشگری و تاریخی روستاهای شهرستان است.

شبانی افزود: این مسابقه از محل کارخانه تاریخی نوین شهرضا آغاز و از میان 9 روستا به سمت روستای هدف گردشگری اسفرجان ادامه پیدا کرد. همچنین در روستاهای بین‌راهی نیز برنامه‌ها و آیین‌های بومی اجرا شد و در پایان در محل کمپ گردشگری روستای اسفرجان  به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1401111823769

برچسب‌ها