نمایشگاه دستاوردهای انقلاب‌اسلامی در شهرستان گناباد برگزار شد

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان گناباد از برگزاری نمایشگاه دستاورد های انقلاب اسلامی گناباد با حضور هنرمندان و صنعتگران صنایع‌دستی و بهره‌برداران تاسیسات گردشگری این شهرستان خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی حمیدرضا محمودی قوژدی امروز سه‌شنبه ۱۸ بهمن ماه 1401 با اعلام این خبر افزود: انقلاب شکوهمند اسلامی، مهم‌ترین رخداد تاریخی معاصر ایران است که برآمده از فرهنگ غنی عاشورایی مردمان این سرزمین است، این جنبش بزرگ مردمی، هویت و شناسنامه همه ایرانیان است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان گناباد ادامه داد: این واقعه مهم تاریخی نه تنها یک انقلاب بود که جهان را تکان داد، بلکه امروز که فریاد  استکبار ستیزی را در دیگر کشورهای جهان می‌بینیم، میراثی است که انقلاب اسلامی ایران از خود به یادگار گذاشته است.

محمودی قوژدی افزود: دهه مبارک فجر هر سال فرصت مناسبی است تا دستاوردهای ارزشمند انقلاب شکوهمند اسلامی برای نسل‌های جوان و آینده تبیین شود.

محمودی تشریح کرد: در همین راستا، اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گناباد به همراه پایگاه جهانی قنات قصبه در قالب یک غرفه و هنرمندان صنایع‌ دستی در قالب ۵ غرفه در رشته ‌های تون‌بافی بیدخت‌، سفال دوغابی، سفال قالبی، مینا‌کاری روی سفال، سرامیک و  بهره‌برداران تاسیسات گردشگری در قالب یک غرفه حضور پیدا کردند.

او گفت: این نمایشگاه از ۱۴ بهمن ماه تا پایان دهه فجر در محل سالن ۹ دی شهرستان گناباد صبح ها از ساعت ۹ تا۱۲:۳۰ و عصر ها از ساعت ۱۷ تا ۲۱:۳۰ برای بازدید عموم دایر است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011118770574

برچسب‌ها