وزیر میراث‌فرهنگی و معاون صنایع‌دستی کشور از غرفه ملیله زنجان در نمایشگاه تهران بازدید کرد

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همراه با معاون صنایع‌دستی از غرفه ملیله زنجان در سالن نام‌آوران نمایشگاه صنایع‌دستی تهران بازدید کرد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان، سید عزت‌الله ضرغامی روز سه‌شنبه ۱۸ بهمن‌ماه از غرفه نام‌آور ملیله زنجان در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و ششمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی بازدید کرد و گفت: ملیله زنجان فاخرترین صنایع‌دستی استان است و باید برای توسعه آن تلاش کرد.  

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در این بازدید تندیس  ساخته شده از ملیله را ارزشمند دانست و گفت: تندیس‌هایی که با دستان توانگر هنرمندان صنایع‌دستی در هر گوشه از  ایران ساخته شده‌اند، معاونت صنایع‌دستی جمع‌آوری کنند تا در هیئت دولت مطرح و پیشنهاد شود. 

مریم جلالی معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور در این بازدید از میزان با ارزش بودن ملیله زنجان بیان کرد: هدایای جشنواره فجر امسال و بج‌های معاونت صنایع‌دستی کشور توسط هنرمندان زنجانی ساخته شده تا هدیه داده شود. 

او افزود: فرهنگ استفاده از صنایع‌دستی در کشورمان  باید نهادینه شود و برای این امر همگی باید تلاش کنیم. 

در این بازدید معاون و صنعتگر صنایع‌دستی استان زنجان در غرفه نام‌آور به ارائه آخرین دستاوردهای خود در زمینه تولیدات صنایع‌دستی پرداخت و توضیحاتی را در خصوص شهر جهانی ملیله زنجان ارائه کردند. 

 انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011118931692

برچسب‌ها