بهره‌برداری از یک مرکز تفریحی، سرگرمی و گردشگری در بافق

مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بافق از بهره‌برداری مرکز تفریحی، سرگرمی و گردشگری نگارین در این شهرستان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، لیلی رنجبر روز چهارشنبه 19 بهمن‌ماه گفت: مراسم افتتاح مرکز تفریحی، سرگرمی و گردشگری نگارین در روز گذشته هم‌زمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد و جمعی از مسئولان شهرستان در روستای اسلام‌آباد برگزار شد.

مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بافق دراین‌باره گفت: مرکز تفریحی، سرگرمی و گردشگری نگارین با وسعت ۱۵۰۰ مترمربع و زیربنای ۱۳۰۰ متر در روستای اسلام‌آباد دهستان مبارکه واقع‌ شده و هم‌اکنون برخی از قسمت‌های آن شامل اتاق جلسات و فضای اداری، رستوران، تالار، کافی‌شاپ، استخر و پارکینگ به بهره‌برداری رسیده است.

رنجبر افزود: این مرکز با اعتباری بالغ‌بر 85 میلیارد ریال، توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی احداث‌شده و زمینه اشتغال 10 نفر را فراهم کرده است.

او خاطرنشان کرد: با افتتاح این مرکز بزرگ گردشگری در زیرساخت‌های گردشگری شهرستان پتانسیل بالایی برای جذب گردشگران و افزایش رفاه شهروندان جهت گذران اوقات فراغت در کنار خانواده و در محیط طبیعی روستایی ایجاد شده است.

\"\"

\"\"

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011119104128

برچسب‌ها