امکانات گردشگری کرمانشاه برای تورگردانان روسی تشریح شد

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه در دیدار با نماینده یکی از شرکت‌های توریستی کشور روسیه امکانات گردشگری استان را تشریح کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، داریوش فرمانی روز چهارشنبه ۱۹ بهمن‌ماه در دومین روز از شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران در نشست با نماینده یکی از شرکت‌های گردشگری کشور روسیه، امکانات و ظرفیت‌های گردشگری استان کرمانشاه را تشریح کرد. 

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، اظهار کرد: استان کرمانشاه با توجه به داشتن دو پایگاه جهانی بیستون و منظر فرهنگی هورامان / اورامانات از ظرفیت ویژه‌ای برای بازدید گردشگران خارجی است. 

او افزود: آثار تاریخی متعدد در استان در کنار طبیعت زیبا و برگزاری مراسمات فرهنگی و آئینی جذابیت ویژه‌ای برای توریست‌های خارجی به ویژه روسی می‌تواند داشته باشد. 

فرمانی گفت: وجود فرودگاه بین‌المللی، هتل‌های۴ و ۵ ستاره و هتل بوتیک‌ها و نیز مراکز بوم‌گردی خاص در استان کرمانشاه از جمله ظرفیت‌های ویژه‌ای است که می‌تواند مورد توجه تورگردانان روسی برای انتخاب کرمانشاه به عنوان مقصد سفر مورد توجه قرار گیرد. 

او افزود: همچنین کرمانشاه به عنوان شهر جهانی خلاق خوراک در یونسکو ثبت شده است که می‌تواند مورد توجه این دفاتر قرار گیرد. 

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، تاکید کرد: آماده هرگونه همکاری و تسهیل‌گری برای برقراری تورهای گردشگری میان استان کرمانشاه و کشور روسیه هستیم. 

در این شست نماینده شرکت گردشگری روسی ابراز امیدواری کرد که با توجه به ظرفیت‌های مناسب استان کرمانشاه تورهای گردشگری از کشور روسیه روانه این استان شوند. 

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1401111941765

برچسب‌ها