حضور کرمانشاه در نمایشگاه گردشگری کاملا متفاوت است / کرمانشاه باید به توسعه گردشگری محور غرب کمک کند

معاون گردشگری کشور، گفت: نحوه حضور استان کرمانشاه در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، حضوری کاملا متفاوت است و تمامی نکاتی که مورد نظر سیاست‌های نمایشگاه بود، رعایت شده است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، علی‌اصغر شالبافیان عصر روز چهارشنبه ۱۹ بهمن‌ماه با حضور در غرفه استان کرمانشاه در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران با بیان اینکه نحوه حضور این استان در نمایشگاه کاملا متفاوت است، اظهار کرد: در غرفه استان کرمانشاه تمامی نکاتی که مورد نظر سیاست‌های نمایشگاه بود، رعایت شده است. 

معاون گردشگری کشور، گفت: در غرفه کرمانشاه حضور بخش خصوصی و شیوه‌های جذاب و موثر تولید محتوا کاملا مشهود است و بسته‌های سرمایه‌گذاری تدوین شده بسیار کامل و به شیوه متفاوت ارائه شده است. 

او افزود: همچنین رونمایی از سامانه جامع معرفی استان کرمانشاه، سامانه‌ای که اگر چه نیاز به تکمیل شدن دارد اما یک اقدام لازم و درستی بوده که انجام شده است. 

شالبافیان تصریح کرد: امیدوارم که نمایشگاه و در کنار هم قرار گرفتن استان‌های محور غرب بتواند به معرفی ظرفیت‌های بکر استان‌های این محور کمک کند.

 او افزود: با توجه به ظرفیت‌های حوزه صنایع‌دستی، تاریخی و فرهنگی که استان کرمانشاه دارد و همچنین ظرفیت ثبت کرمانشاه به عنوان شهر جهانی خوراک، انتظار می‌رود مسیرهای جدید گردشگری ورودی و همچنین گردشگران داخلی بیش از گذشته به سمت این استان معطوف شود. 

معاون گردشگری کشور تاکید کرد: انتظاری که از گردشگری استان کرمانشاه می‌رود این نیست که فقط موجب توسعه خود استان شود، بلکه استان‌های همجوار را نیز کمک کند و یک یاری بخشی به آن استان‌ها داشته باشد. 

او گفت: محور غرب یکی از محورهای جدی مورد پیگیری ما بود که خوشبختانه ظرفیت‌های گردشگری استان‌های این محور فراوان و بکر است.

معاون گردشگری کشور تصریح کرد: یکی از اقداماتی که باید انجام شود معرفی هر چه بیشتر این محور است که در یک سال گذشته از نظر برگزاری رویدادهای مختلف، از منظر ارائه تسهیلات حمایتی برای استان‌های محور غرب و حضور آن‌ها در نمایشگاه‌های بین‌المللی ما کمک کردیم.

شالبافیان در خاتمه اظهار کرد: امیدواریم در نمایشگاه‌های پیش‌رو و مذاکراتی که با کشورهای دیگر داریم،  پکیج‌هایی از این محور داشته باشیم مثل نمایشگاه فیتور اسپانیا که نمایندگانی از استان‌‌های غرب کشور حضور داشتند. 

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011119417912

برچسب‌ها