برگزاری نهمین جشنواره ملی شهر برفی کوهرنگ به تعویق افتاد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: برگزاری نهمین جشنواره ملی شهر برفی کوهرنگ به‌علت پیش‌بینی بارش در هفته آینده به تعویق افتاد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، علیرضا جیلان شامگاه چهارشنبه 19 بهمن‌ماه 1401 با اعلام این خبر تأکید کرد: به‌علت پیش‌بینی بارش برف در هفته آینده و صدور هشدار زرد از سوی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری برگزاری نهمین جشنواره ملی شهر برفی کوهرنگ به زمان دیگری موکول شد.

او افزود: در همین راستا با هماهنگی‌های انجام شده از سوی مسئولان مرتبط با برگزاری نهمین جشنواره ملی شهر برفی کوهرنگ قرار شد تا این جشنواره پس از بارش‌ها و در شرایط آب و هوایی بهتری برگزار شود.

جیلان تصریح کرد: به‌همین منظور زمان جدید و قطعی برگزاری نهمین جشنواره ملی شهر برفی استان چهارمحال وبختیاری در شهرستان کوهرنگ به‌زودی اطلاع‌رسانی می‌‎شود.

او یادآور شد: طرح‌های ارائه شده برای شرکت در نهمین جشنواره ملی شهر برفی کوهرنگ باید در قالب شهادت، ایثار، فداکاری و موضوع‌های آزاد (گردشگری – تاریخی) باشد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011119748395

برچسب‌ها