فریمان در مسیر رونق دوباره گردشگری قرار دارد

نماینده مردم شهرستان‌های فریمان، سرخس، بخش‌های رضوی و احمدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: اراده جمعی در فریمان برای توسعه گردشگری شکل گرفته و این شهرستان در مسیر رونق دوباره گردشگری قرار دارد.

احسان قاضی‌زاده هاشمی امروز چهارشنبه 19 بهمن ماه 1401 در بازید از از غرفه خراسان رضوی در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران با در گفت‌وگو با خبرنگار میراث‌‌آریا گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده، جذب گردشگر در منطقه شاهان گرماب مجدد آغاز شده و باید سرمایه‌گذار برای تکمیل و ارتقای خدمات جذب شود.

نماینده مردم شهرستانهای فریمان. سرخس، و بخش‌های رضوی و احمدآباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین اقداماتی در راستای رونق گردشگری در کاروانسرای سنگ بست و مجموعه تاریخی ارسلان جاذب در حال انجام است.

او تصریح کرد: سد فریمان به عنوان منطقه گردشگری در شورای برنامه‌ریزی استان مصوب شده و شهرداری فریمان نیز در این منطقه در حال سرمایه‌گذاری است و تسهیلاتی را نیز اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی پرداخت خواهد کرد که مجموع این اقدامات به رونق گردشگری کمک خواهد کرد.

 قاضی‌زاده هاشمی با بیان این‎که فریمان رستوران‌ها و تالارهای پذیرایی زیادی دارد که خدمات پذیرایی‌های با کیفیت ارائه می‌کنند، گفت: زنجیره خدمات گردشگری در حال تکمیل شدن است و اقامتگاه‌های بوم‌گردی و گردشگری کشاورزی نیز به این زنجیره اضافه شده‌اند.

او تصریح کرد: همگرایی و همدلی با محوریت اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان فریمان، بین دستگاه ‌اجرایی شهرستان و استان شکل گرفته و اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی حمایت بسیار خوبی از برنامه‌های توسعه گردشگری شهرستان فریمان داشته که قابل قدردانی است.

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته از 18 تا 22 بهمن ماه 1401 از ساعت 8 تا 17 پذیرای بازدید کنندگان است. غرفه معرفی ظرفیت‌های گردشگری خراسان رضوی در سالن خلیج فارس (44.1) و صنایع دستی خراسان رضوی در سالن‌های ۷، ۸، ۹ و ۲۷ حضور دارند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011119770338

برچسب‌ها