سفر ارزان قیمت و خانواده محور طرح ابتکاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی خراسان رضوی است

رئیس فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی گفت: سفر ارزان قیمت و خانواده محور طرحی ابتکاری از سوی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی است.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی محمدرضا دشتی اردکانی امروز چهارشنبه 19 بهمن ماه 1401 در حاشیه بازدید از غرفه خراسان رضوی در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران با بیان این مطلب افزود: برگزاری نمایشگاه بر گردشگری بسیار موثر است، امسال از نمایشگاه استقبال خوبی صورت گرفته و بخش‌های دولتی، خصوصی و شهرداری‌ها حضور پررنگی در نمایشگاه گردشگری دارند.

او با بیان این که حضور عوامل موثر و زنجیره گردشگری از ویژگی‌های این نمایشگاه است، افزود: از سال گذشته موضوع اقتصاد زیارت را مطرح کردیم که امسال اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی طرح استفاده از زائرسراهای ارزان قیمت برای زیارت خانواده محور در این نمایشگاه ارائه شده است.

دشتی اردکانی یادآور شد: طرح سفر ارزان قیمت، زیارت بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) برای اقشار کم درآمد تسهیل کرده است و باید به مدیرکل میراث فرهنگی خراسان رضوی و همه افرادی که در عرصه گردشگری هستند تبریک عرض کنم که چنین طرحی را ارائه کردند.

رئیس فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی  تصریح کرد: امیدوارم طرح تبدیل مشهد به منطقه آزاد زیارتی طی سال آینده اجرایی شود و دستاورد مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی در سال آینده، تبدیل مشهد به منطقه آزاد زیارتی باشد تا زائران حضرت علی بن موسی الرضا (ع) از تسهیلات ویژه‌ای برخوردار شوند.

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته از 18 تا 22 بهمن ماه 1401 از ساعت 8 تا 17 پذیرای بازدیدکنندگان است.

 غرفه معرفی ظرفیت‌های گردشگری خراسان رضوی در سالن خلیج فارس (44.1) و صنایع دستی خراسان رضوی در سالن‌های ۷، ۸، ۹ و ۲۷ حضور دارند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011119770577

برچسب‌ها