تجهیزات گردشگری دریایی در بوشهر توسعه می‌یابد/ احداث ویلای شناور و دوچرخه دریایی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر گفت: گردشگری دریایی بوشهر با تکیه بر تجهیزات به‌روز این حوزه توسعه پیدا می‌کند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر، اسماعیل سجادی‌منش امروز چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ در حاشیه برگزاری نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران گفت: در سال جاری به همت گروه صنعتی بازوصنعت بوشهر و با بهره‌گیری از تیم فنی و مهندسی، شامل مخترعان و متخصصان با تجربه به همراه به روزترین تجهیزات صنعتی، مسیر رشد و توسعه گردشگری دریایی استان فراهم شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر افزود: این تجهیزات شامل ویلای شناور، دوچرخه دریایی، موتورسیکلت دریایی، جت اسکی، موتور دوزیست بوده که به طور پیش ساخته در بوشهر تولید می‌شود.

او ادامه داد: سرمایه‌گذاری این گروه صنعتی در ابتدای کار ۲۵۰ میلیارد ریال بوده که به طور مستقیم برای ۱۵ نفر ایجاد اشتغال کرده است.

سجادی‌منش در پایان با اشاره به ایجاد چهره‌ای نوین در زمینه گردشگری دریایی با بهره‌گیری از این تجهیزات در استان بیان کرد: تلاش ما این است تا با استفاده از توانمندی متخصصان داخلی و ظرفیت دریا و ساحل استان بوشهر، به کیفیت ‌بخشی ارائه خدمات مطلوب به گردشگران در این زمینه کمک کنیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1401111981726

برچسب‌ها