تجلیل از دو کارآفرین نمونه گردشگری استان اردبیل

در مراسم تجلیل از کارآفرینان نمونه گردشگری و صنایع‌دستی کشور از دو کارآفرین استان اردبیل در حوزه گردشگری با حضور معاونان وزارت میراث‌فرهنگی تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل امروز ۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۱ و در مراسم تجلیل از کارآفرینان نمونه گردشگری و صنایع‌دستی کشور از دو کارآفرین استان اردبیل در حوزه گردشگری و با حضور معاونان گردشگری، صنایع‌دستی، توسعه مدیریت و مدیرکل تسهیلات و کارآفرینی وزارت میراث‌فرهنگی تجلیل شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در حاشیه این مراسم گفت: در این مراسم از رحیم موذن‌زاده سرمایه‌گذار اکوکمپ دورنا و احمدعلی رستمی سرمایه‌گذار مجتمع گردشگری حیران از استان اردبیل به عنوان کارآفرینان نمونه کشوری تجلیل شد.

حسن محمدی ادیب افزود: دو تاسیسات گردشگری تجلیل شده در این مراسم جزو پروژه‌های موفق گردشگری در استان اردبیل هستند و از نظر کارآفرینی و جذب توریست عملکرد قابل توجهی را ارائه کرده‌اند.

او تاکید کرد: حوزه‌های صنایع‌دستی و گردشگری قابلیت ویژه‌ای برای کارآفرینی دارند و ما در استان اردبیل از سرمایه‌گذاری در این حوزه‌ها استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 14011120292287

برچسب‌ها