طرح‌های نیمه‌تمام گردشگری لرستان در اولویت تسهیلات تبصره ۱۸ قرار دارند

مدیرعامل بانک توسعه تعاون کشور استفاده از تسهیلات تبصره ۱۸ برای اتمام طرح‌های نیمه‌تمام گردشگری لرستان را در اولویت دانست.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان لرستان، محمد شیخ حسینی امروز پنج‌شنبه ۲۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ در حاشیه بازدید از غرفه لرستان در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی و صنایع وابسته تهران ضمن بیان خبر فوق، تشریح کرد: تاکنون دولت سیزدهمین در حوزه حمایت از تولید و اشتغال برنامه‌های خیلی خوبی داشته و در قانون بودجه تسهیلات تکلیفی یا همان تبصره ۱۸ برای استان‌های کمتر برخودار در نظر گرفته شده است که استان لرستان نیز مشمول این تسهیلات است.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون کشور ادامه داد: یکی از مزیت‌های استان لرستان پتانسیل گردشگری است و این استان به واسطه ظرفیت های طبیعی و خدادادی در اولویت بانک توسعه تعاون و سایر بانک‌های عامل قرار دارد لذا انتظار می‌رود بخش خصوصی با برنامه‌ریزی و پیگیری از طریق وزارت‌خانه و نیز از طریق استانداری لرستان نسبت به تکمیل پرونده طرح‌های توسعه‌ای خود اقدام کنند تا تسهیلات خوبی برای استان لرستان تخصیص پیدا کند.

او افزود: در زمینه تخصیص تسهیلات، مناطق مناطق کمتر برخودار در اولویت بانک‌های عامل قرار دارند لذا بانک توسعه تعاون نیز اعلام می‌دارد، همه طرح‌های نیمه تمام و تکمیلی لرستان که از سوی وزارت میراث‌فرهنگی و یا بخش‌ خصوصی وابسته به گردشگری معرفی شوند در اولویت تخصیص تسهیلات قرار دارند. 

شیخ حسینی تاکید کرد: پس از تکمیل پرونده و ارجاع آن به بانک‌‌ توسعه تعاون، تلاش ما بر این است که طرح‌های توسعه ای، تکمیلی و سرمایه در گردش، حداکثر جذب تسهیلات را داشته باشند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011120309657

برچسب‌ها