معرفی ظرفیت‌های گردشگری و صنایع‌دستی خواف در نمایشگاه تهران

فرماندار شهرستان خواف گفت: ظرفیت‌های گردشگری و صنایع‌دستی خواف به نحوی شایسته و متمایز در در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته و سی و پنجمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی تهران معرفی می‎‌شود.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی مهدی عباسپور امروز پنجشنبه 20 بهمن ماه 1401 با حضور در این نمایشگاه‌ها اظهار کرد: غرفه شهرستان خواف  با همکاری میراث‌فرهنگی، شهرداری ها و دهیاری‌های  شهرستان و سایر دستگاه‌های مرتبط  به مساحت ۳۵ مترمربع ظرفیت‌ها و اقدامات موثر در حوزه عمرانی، گردشگری وصنایع‌دستی را به عموم بازدیدکنندگان معرفی می‌کند.

فرماندار خواف ادامه داد: حضور خواف در این نمایشگاه فرصتی برای معرفی هرچه بیشتر فرهنگ، هنر، ظرفیت‌‎ها، جاذبه‎‌های گردشگری و کمتر شناخته‌شده و صنایع‌دستی شهرستان خواهد بود.

او تصریح کرد: اولویت حضور خواف در این نمایشگاه معرفی ظرفیت‌های غنی شخصیت‌ها،  بناهای تاریخی از جمله غیاثیه، آسبادها، کوشک سلامی، مسجد ملک زوزن و مجموعه تاریخی سنگان و هم‌چنین معرفی محصولات صنایع‌دستی و هنرهای بومی شهرستان، معرفی بوم‌گردی‌ها و غذاهای محلی، مراسم آیینی و به‌ویژه فرصت‌های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری خواهد بود.

عباسپور تصریح کرد: معرفی هر چه بیشتر محصولات صنایع‌دستی و آشنایی بدون واسطه مخاطبان با هنرهای سنتی، با شرکت در انواع نمایشگاه‌های صنایع‌دستی و حتی کوچک‌ترین عرصه‌ها برای تبلیغ این رشته‌ها ممکن خواهد بود.

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته از 18 تا 22 بهمن ماه 1401 از ساعت 8 تا 17 پذیرای بازدیدکنندگان است.

 غرفه معرفی ظرفیت‌های گردشگری خراسان رضوی در سالن خلیج فارس (44.1) و صنایع دستی خراسان رضوی در سالن‌های ۷، ۸، ۹ و ۲۷ حضور دارند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011120770130

برچسب‌ها