افتتاح ششمین اقامتگاه بوم‌گردی شهرستان رشتخوار

مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی رشتخوار گفت: هم‌زمان با ایام الله مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی ششمین اقامتگاه بوم‌گردی شهرستان رشتخوار با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان رضوی، مسئول امور گردشگری روستایی اداره کل میراث فرهنگی، فرماندار و امام جمعه و مسئولان محلی و با استقبال پرشور مردم افتتاح و بهره برداری شد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان رضوی کاظم کامیاب امروز پنجشنبه 20 بهمن ماه 1401 با اعلام این خبر افزود: اقامتگاه بوم گردی «ننه‌بابا» شهر جنگل با هزینه‌کردی بیش از ۲۰ میلیارد ریال بهره‌برداری شد.

مسئول نمایندگی ميراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رشتخوار افزود: این اقامتگاه در زمینی به مساحت ۱۱۰۰ مترمربع و ۴۵۰ مترمربع زیربنا، در دو طبقه احداث شده است.

کامیاب اظهار کرد: اقامتگاه بوم‌گردی «ننه‌بابا» با ۱۴ اتاق و ۶ سوئیت مجزا آماده خدمات رسانی به گردشگران است.

او یادآور شد: اعتبارات هزینه شده برای احداث این اقامتگاه از محل منابع صندوق کارآفرینی امید، بنیاد علوی، کمیته امداد و از محل اعتبارات مشاغل خانگی تامین شده است که با بهره برداری از این مجموعه برای ۴ نفر به‌صورت مستقیم و برای ۲ نفر به‌صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

اقامتگاه بوم‌گردی «ننه‌بابا» در شهر جنگل رشتخوار قرار دارد، رشتخوار در فاصله حدود 200 کیلومتری از مشهد قرار دارد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1401112077020

برچسب‌ها