رسالت ما حمایت از سرمایه‌گذاران گردشگری است

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در بازدید از غرفه‌های سرمایه‌گذاران گردشگری استان اصفهان بر رسالت این وزارتخانه در حمایت از سرمایه‌گذاران گردشگری تأکید کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، علی طلوعی شامگاه روز گذشته 20 بهمن‌ماه سال 1401، در این بازدید ضمن دیدار با سرمایه‌گذاران منطقه نمونه گردشگری گلستان کوه خوانسار، قلعه سرشیر، فلاورجان و همچنین مناطق نمونه گردشگری شهرستان‌های استان اصفهان گفت: بی‌تردید اصفهان یکی از مهم‌ترین مناطق کشور از منظر توسعه گردشگری به شمار می‌رود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ادامه داد: بدون شک رسالت ما در وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی حمایت از سرمایه‌گذاران گردشگری است، لذا این وزارتخانه تمام‌قد از سرمایه‌گذاران گردشگری حمایت کرده و تلاش خواهیم کرد تا مسائل و مشکلات اداری پیش روی آنان را برطرف کنیم.

او افزود: یکی از مهم‌ترین راه‌کارهای دست‌یابی به توسعه پایدار کشور در حال حاضر از منظر صنعت گردشگری انجام می‌شود، لذا امیدواریم سرمایه‌گذاری گردشگری در اصفهان به الگوی مناسبی در این راستا تبدیل شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1401112123754

برچسب‌ها