آژانس‌های معتبر مسافرتی در مسیر لرستان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از استقبال آژانس‌های معتبر مسافرتی برای برگزاری تورهای گردشگری در لرستان خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان، عطا حسن‌پور پنج‌شنبه ۲۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ با بیان این خبر گفت: در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران و در نشست با آژانس‌های معتبر مسافرتی مقرر شد تورهای گردشگری با جدیت بیشتر بزودی در استان برگزار شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و‌ صنایع دستی استان بیان داشت: خوشبختانه در این نمایشگاه ظرفیت‌های گردشگری لرستان به خوبی به آژانس‌ها و دفاتر خدمات مسافرتی معرفی و‌ نسبت به برگزاری تورهای داخلی و خارجی تصمیم‌گیری شد.

حسن‌پور با بیان اینکه نگاه آژانس‌ها و دفاتر نسبت به طرفبت‌های و‌ جاذبه‌های گردشگری لرستان در این نمایشگاه تغییر کرد افزود: تلاش می کنیم با همکاری و تعامل بیشتر لرستان را به عنوان یکی از مقاصد اصلی گردشگری در کشور معرفی کنیم.

او بیان داشت: با برنامه‌ریزی اصولی، فراهم کردن زیرساخت‌ها و معرفی جاذبه‌ها و اماکن گردشگری لرستان می توان رونق گردشگری و در نهایت توسعه لرستان را تضمین کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و ‌‌صنایع استان لرستان برگزاری این نمایشگاه را فرصتی مناسب برای معرفی هر بیشتر لرستان دانست ‌و اظهار کرد: آماده هر گونه همکاری به منظوری برگزاری تورهای داخلی و خارجی در سطح لرستان هستیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011121309541

برچسب‌ها