انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت توسعه گردشگری ایران و اداره‌کل میراث‌فرهنگی آذربایجان شرقی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت توسعه گردشگری ایران و این اداره‌کل این استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت توسعه گردشگری ایران و این اداره‌کل این استان خبر داد.

احمد حمزه‌زاده با اعلام این خبر گفت: از اهداف این تفاهم‌نامه‌ می‌توان به کارگزاری و عاملیت اجرای شرکت توسعه گردشگری آذربایجان شرقی در شناسایی پروژه‌ها، مطالعات امکان سنجی، تغییر کاربری و اعطای مجوز‌ها و موافقت اصولی در طرح‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی اشاره کرد.

همچنین امور تبلیغاتی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی، برگزاری نمایشگاه‌ها، همایش‌ها، جشنواره‌ها و رویداد‌های داخلی و بین‌المللی در سه حوزه فعالیت اداره کل از جمله دیگر اهداف این تفاهم‌نامه‌ است.

گفتنی است در کنار این موارد می توان به بازدید نظارتی از تطبیق استانداردسازی و تأسیسات و زیرساخت‌های حوزه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی توسط شرکت توسعه گردشگری؛ برگزاری دوره‌های آموزشی و اعطای مدارک معتبر در حوزه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی توسط شرکت توسعه گردشگری استان نیز اشاره کرد.


مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی ادامه داد: به دنبال این تفاهم‌نامه‌ها، کارگزاری و عاملیت شرکت توسعه گردشگری استان در بهره‌برداری در حوزه‌های اقامتی، پذیرایی-خدماتی و فروشگاهی اماکن اداره کل در راستای ایجاد ارزش افزوده توسط شرکت توسعه گردشگری استان؛ امورات مرتبط با پشتیبانی توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل در دستور کار قرار خواهد گرفت.

حمزه‌زاده اظهار داشت: همچنین کارگزاری و عاملیت اداره کل در اعطای تسهیلات حوزه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی توسط شرکت توسعه گردشگری استان و مدیریت امور مرتبط با مناطق نمونه گردشگری و پایگاه‌های میراث ملی و جهانی توسط شرکت توسعه گردشگری استان از دیگر مفاد این تفاهم نامه است.

انتهای پیام/

کد خبر 1401112142346

برچسب‌ها