تور رسانه‌ای خبرنگاران و فعالان فضای‌ مجازی به‌مناسبت هفته مراغه در آذربایجان‌شرقی برگزار شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی از برگزاری تور رسانه‌ای با حضور خبرنگاران، عکاسان و اینفلوئنسرهای فضای مجازی آذربایجان‌شرقی به‌مناسبت آغاز هفته میراث‌فرهنگی و روز مراغه خبر داد.

به‌گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان آذربایجان شرقی، احمد حمزه‌زاده ضمن اشاره به اهمیت رسانه‌ها در معرفی جاذبه‌های استان گفت: خبرنگاران، عکاسان و اینفلوئنسرهای فضای مجازی استان آذربایجان شرقی به‌مناسبت هفته میراث‌فرهنگی و روز مراغه روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در قالب تور رسانه‌ای عازم این کهن‌شهر تاریخی ایران زمین شدند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: فعالان رسانه‌ای که تعداد آن‌ها به ۷۰ نفر می‌رسید با حضور در شهر مراغه و بازید از ابینه تاریخی این شهر اقدام به بازتاب رسانه‌ای جاذبه‌های این شهر کردند.

او گفت: هدف از برگزاری این تور، آشناسازی گسترده علاقه‌مندان و گردشگران با جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و فرهنگی آذربایجان‌شرقی بود که بمناسبت هفته مراغه، اصحاب رسانه اقدام به بازتاب گسترده جاذبه‌های این شهر تاریخی در پایگاه‌های خبری و فضای مجازی کردند.

حمزه‌زاده گفت: برنامه‌های متنوعی بمناسبت هفته مراغه مصادف با روز مراغه در این شهر تبیین شده که از مهم‌ترین آن‌ها المان‌های آجری در پارک ملت مراغه است که با استقبال گسترده فعالان فضای مجازی همراه شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403021800946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha