خوزستان ظرفیت بسیار بالایی در جذب گردشگران داخلی و خارجی دارد

مدیرکل دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث‌فرهنگی با بیان این‌که خوزستان ظرفیت بسیار بالایی در زمینه جذب گردشگران داخلی و خارجی دارد گفت: این استان به دلیل داشتن مرزهای آبی و زمینی با سایر کشورها، نسبت به برخی از استان‌های کشور می‌تواند در جذب گردشگران خارجی موفق عمل کند.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، لیلا اژدری 21 بهمن‌ماه 1401 باحضور در  شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، ضمن بازدید از غرفه خوزستان در نمایشگاه، به بررسی ظرفیت‌های این استان در حوزه گردشگری پرداخت.

مدیرکل دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث فرهنگی پس از بازدید اظهار کرد: خوزستان به لحاظ تاریخی، طبیعت‌گردی و گردشگری عشایری، یکی از استان‌های مستعد در حوزه گردشگری است.

او افزود: خوزستان ظرفیت بسیار بالایی در زمینه جذب گردشگران داخلی و خارجی دارد.

اژدری ادامه داد: این استان به دلیل داشتن مرزهای آبی و زمینی با سایر کشورها، نسبت به برخی از استان‌های کشور می‌تواند در جذب گردشگران خارجی موفق عمل کند.

مدیرکل دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث فرهنگی بیان کرد: توسعه گردشگری با توسعه اقتصادی رابطه مستقیم دارد؛ برهمین اساس هرچقدر در جذب گردشگر موفق عمل کنیم، به همان نسبت، شاهد توسعه اقتصادی خواهیم بود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011122478963

برچسب‌ها