ایجاد زیرساخت‌های گردشگری لرستان در اولویت قرار دارد

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، از در اولویت بودن ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در لرستان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان لرستان، جواد واحدی جمعه 21 بهمن‌ماه ۱۴۰۱ با بیان خبر فوق، اظهار کرد: استان لرستان با دارا بودن ظرفیت‌های بسیار خوب طبیعی، تاریخی و تولیدات صنایع دستی یکی از مقاصد گردشگری کشور محسوب می‌شود که باید زیرساخت‌های گردشگری آن نیز متناسب با این پتانسیل فراهم شود.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اظهار داشت: برای ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در استان لرستان تسهیلات بسیار خوبی در نظر گرفته شده و آماده هر گونه همکاری در این خصوص هستیم.

واحدی با بیان اینکه سیاست وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، هدایت گردشگران به همه نقاط کشور بخصوص استان‌های کمتر شناخته‌شده است، افزود: در این راستا و به منظور رفاه گردشگران، ایجاد زیرساخت‌های لازم را در دستور کار قرار خواهیم داد.

 معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بیان کرد: لرستان به عنوان سرزمین پل‌های تاریخی و دیار چشمه‌ها و آبشارها و همچنین وجود بنای ارزشمند قلعه فلک‌الافلاک، سالانه مقصد گردشگران زیادی از سراسر کشور است، لذا ایجاد زیرساخت‌ها و تاسیسات گردشگری در این استان یک امر ضروری است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011124309547

برچسب‌ها