جلسه بررسی مشکلات اجرایی پروژه پل معلق ازناو برگزار شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: برنامه زمان‌بندی اجرا و فازبندی پروژه پل معلق ازناو بررسی و مقرر شد سرمایه‌گذار با جدیت پروژه را اجرا کند.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب امروز 26 بهمن ماه 1401 در جلسه بررسی مشکلات پروژه پل معلق ازناو با حضور فرماندار خلخال گفت: در این جلسه برنامه زمان‌بندی اجرا و فازبندی پروژه به صورت نهایی مورد ارزیابی قرار گرفت و مقرر شد سرمایه‌گذار با جدیت پروژه را اجرایی کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: این پروژه در سه فاز به عملیات اجرایی خود ادامه خواهد داد و مقرر گردید سرمایه‌گذار پس از وقفه ایجاد شده با سرعت و جدیت فاز اول که شامل پل معلق، سورتمه و بخش‌های خدماتی از قبیل پارکینگ، سرویس‌های بهداشتی، بخش‌های اقامتی سنتی، گالری و فروشگاه صنایع‌دستی است را مطابق زمان بندی تا آبان ماه 1403 به بهره‌برداری برساند.

فرماندار خلخال نیز در این جلسه با تاکید بر اهمیت اجرای این طرح در توسعه گردشگری شهرستان خلخال گفت: لازم است که سرمایه‌گذار درمورد این پروژه به تعهدات خود عمل کند و ما نیز در فرمانداری خلخال به صورت شبانه‌روزی آماده همکاری و پیگیری مسائل مربوط به پروژه هستیم.

همچنین معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل در این جلسه تاکید کرد: لازم است که اجرای طرح فاز بندی شود تا این پروژه در منطقه نمونه گردشگری ازناو به صورت فاز به فاز محقق شود و از تاخیر در اجرای پروژه جلوگیری شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011126292414

برچسب‌ها