بازدیدهای نظارتی بر تاسیسات گردشگری اردبیل در آستانه سفرهای نوروزی

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل از آغاز بازدیدهای نظارتی بر تاسیسات گردشگری استان در راستای ارائه خدمات گردشگری در نوروز 1402 خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، یحیی نجارقابل امروز 27 بهمن ماه 1401 گفت: بازدیدهای نظارتی بر تاسیسات گردشگری استان به منظور ارائه خدمات به مسافران نوروز 1402 در سطح استان آغاز شده است.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل افزود: کارشناسان گردشگری ستاد اجرایی خدمات سفر طی روزهای اخیر بازدیدهای نظارتی خود را در شهرستان‌های خلخال و کوثر انجام داده و به مهیا شدن تاسیسات گردشگری پیش از آغاز سفرهای نوروزی نظارت کردند.

او تاکید کرد: بازدیدهای نظارتی مربوط به ستاد خدمات سفر نوروز 1402 پیش از این از شهرستان‌های اردبیل و نیر آغاز شده بود و در گام دوم در جنوب استان انجام شده و در سایر شهرستان‌های استان نیز ادامه خواهد داشت.

نجار قابل ادامه داد: این بازدیدها مربوط به تمامی تاسیسات گردشگری استان است و تلاش می‌کنیم با ارائه خدمات مطلوب به گردشگران در سفرهای نوروزی، سفر خوشی را برای آنها رقم بزنیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011127292865

برچسب‌ها