2 ساعت پاسخگویی برخط مردمی از طریق سامانه 111 توسط مدیرکل میراث‌فرهنگی استان مرکزی

به منظور تقویت تعامل مردم و دولت و پاسخ‌گویی مستقیم به مسائل و مشکلات شهروندان، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی از طریق سامانه ارتباط مردم و دولت (تلفن شماره 111 سامانه سامد) در محل استانداری مرکزی پاسخگوی تماسهای تلفنی همشهریان و هم استانی‌های محترم شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی، مصطفی مرزبان امروز پنج‌شنبه 27 بهمن 1401 به همراه معاونین اداره کل با حضور در این مرکز به سؤالات مرتبط با سه حوزه مرتبط با این اداره کل پاسخگوی مردم استان بود و تماس‌های مختلف شهروندان در قالب درخواست‌، پیشنهاد، گزارش و شکایات را به صورت مستقیم پاسخ داد.

در این نشست دو ساعته، تعدادی از هم استانی‌ها در تماس با شماره 111 مسائل و مشکلات خود را در سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مطرح کردند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت: عمده مسائل مطرح شده در این گفت‌وگوها مربوط به تسهیلات در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی و مشکلات و مسائل بیمه‌های هنرمندان صنایع‌دستی و همچنین اعطای تسهیلات صنایع‌دستی، ایجاد طرح‌های بوم‌گردی، مرمت اماکن تاریخی استان و فراهم کردن زیرساخت‌ها در کنار جاذبه‌های گردشگری را از جمله مهمترین مطالبات مردم در تماس‌های تلفنی بود.

مرزبان در ادامه افزود: این سامانه راه دسترسی به مسئولان را آسان کرده است و ارباب‌رجوعان با توسعه وسایل ارتباطی می‌توانند از طریق غیرمستقیم بدون تلف‌شدن وقت و هزینه رفت‌وآمد پیگیر  امورات اداری خود باشند.

او افزود: مسائل و مشکلات مطرح شده در کوتاه‌ترین زمان بررسی و نتیجه آن از طریق پیامک به اطلاع افراد تماس‌گیرنده، خواهد رسید.
سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) از ساختارهای مهمی است که با هدف رسیدگی به مشکلات مردم در کوتاه‌ترین زمان ممکن بدون نیاز به مراجعه حضوری آنان راه‌اندازی شد و نماد پاسخگو بودن دولت به شهروندان است که این راهبرد دولت در این استان به گفته مردم بسیار تاثیرگذار بوده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1401112772414

برچسب‌ها