میراث‌فرهنگی اردبیل و سازمان زمین‌شناسی کشور تفاهم‌نامه همکاری منعقد کردند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از عقد تفاهم‌نامه بین این اداره کل و سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور در راستای توسعه فعالیت‌های فنی و تخصصی در حوزه پتانسیل‌یابی ژئوپارک در سطح استان خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب امروز 30 بهمن ماه 1401 گفت: اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل و سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور در راستای توسعه همکاری‌های دو جانبه تفاهم‌نامه‌ای را منعقد کردند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: این تفاهم‌نامه در راستای توسعه فعالیت‌ها، مطالعات و پروژه‌ها در حوزه تولید اطلاعات پایه زمین‌شناسی، پتانسیل‌یابی ژئوپارک‌ها و تسهیل همکاری منعقد شد.

او تاکید کرد: موضوع این تفاهم‌نامه به صورت ویژه در مورد توسعه فعالیت‌های فنی و تخصصی در حوزه پتانسیل‌یابی ژئوپارک‌ در سطح استان و آماده سازی آن برای ثبت جهانی است.

محمدی ادیب ادامه داد: بر اساس این تفاهم‌نامه دو نهاد در زمینه پژوهش‌های علمی، ارائه داده‌ها و اطلاعات پایه، برگزاری همایش‌ها و کارگاه‌های آموزشی و مطالعات ژئوسایت‌ها و توسعه ژئوپارک‌ها همکاری می‌کنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011130292230

برچسب‌ها