تاکید استاندار زنجان برای تعیین تکلیف باغ موزه دفاع مقدس

استاندار زنجان گفت: احداث باغ موزه دفاع مقدس استان باید هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف و تکمیل شود.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، محسن افشارچی روز دوشنبه 1 اسفند ماه در جلسه پیگیری و تعیین تکلیف باغ موزه دفاع مقدس استان زنجان با تاکید بر لزوم پیگیری و تعیین تکلیف این پروژه که بیش از ۱۰ سال پیش طرح آن ارائه شده است، گفت: از محل اعتبارات حاصل از مولد‌سازی‌ها می توان برای احداث این باغ موزه هزینه کرد.

  استاندار زنجان، اظهار کرد: در خصوص مولدسازی‌ها باید تصمیماتی گرفته شود که تا یک سال آینده، پیشرفت‌های محسوسی در راستای تکمیل پروژه های نیمه تمام و نیز پروژه های بر زمین مانده، داشته باشیم.

او با تاکید بر اینکه اگر در خصوص مولدسازی‌ها اختیارات بیشتری به استان بدهند و تکلیف در این خصوص روشن‌تر شود، گفت: با تعیین تکلیف در ایم حوزه می توانیم اقدامات بسیار خوبی در راستای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام  و اجرا نشده، انجام دهیم.

 او با تاکید بر اینکه برای باغ موزه دفاع مقدس، هر میزان اعتبار هزینه شود، ارزش دارد و نباید هزینه محسوب شود، گفت: طرح هایی که در  راستای حفظ ارزش‌های دفاع مقدس اجرا می شود از جهات مختلف ارزشمند است.

 در این جلسه، عنوان شد که  محوطه باغ موزه دفاع مقدس زنجان، اگر چه متعلق به موزه خواهد بود اما، مانند باغ موزه تهران،در اختیار عموم مردم قرار خواهد گرفت و دیوارکشی نخواهد داشت.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011202931112

برچسب‌ها