اجرای برنامه‌های شایسته و نوآورانه در حریم مسجد جامع یزد در نوروز 1402

استاندار یزد با اشاره به تلاقی بهار طبیعت و بهار قرآن در نوروز سال 1402، بر برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های شایسته و نوآورانه در حریم مسجد جامع تأکید و اضافه کرد: در ایام نوروز ملاحظات ماه مبارک رمضان و سایر ملاحظات فرهنگی در حوزه گردشگری باید رعایت شود.

 به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، روز گذشته دوم اسفندماه آیین تجلیل از خادمین مسجد جامع یزد با حضور استاندار و جمعی از مسئولین استان و خادمین این مسجد برگزار شد.

استاندار یزد در این آیین، از اهتمام خادمین مسجد جامع یزد برای خدمت به خانه خدا، احیای فرهنگ دارالعباده و خدمت به مسافرین نوروزی در ایام نوروز سال 1401 قدردانی کرد.

فاطمی در ادامه با اشاره به تلاقی بهار طبیعت و بهار قرآن در نوروز سال 1402 و هجمه‌های دشمنان علیه ارزش‌های دینی و انقلاب اسلامی، اظهار کرد: بر این اساس باید با توان و ظرافت بیشتر و برنامه‌ریزی دقیق‌تر ملاحظات دینی و فرهنگی را دنبال کرد.

او بابیان اینکه مسجد خانه خدا و ورود به آن آداب و ملاحظاتی دارد، خاطرنشان کرد: در صورت لزوم، تذکرات لازم با صبوری و خلق‌وخوی نیکو به افراد ارائه شود.

فاطمی در ادامه بر برنامه‌ریزی اجرای برنامه‌های شایسته و نوآورانه در حریم مسجد جامع تأکید و اضافه کرد: در ایام نوروز ملاحظات ماه مبارک رمضان و سایر ملاحظات فرهنگی در حوزه گردشگری باید رعایت شود.

او در پایان از تشکیل کمیته‌ای با محوریت معاون امور سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و با حضور خادمین مسجد جامع و مجموعه میراث‌فرهنگی به‌منظور پیشبرد برنامه‌ها و رعایت ملاحظات دینی و فرهنگی در این مسجد، در نوروز پیش رو خبر داد.

\"\"

\"\"

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011203104260

برچسب‌ها