برگزاری ۳ کارگاه آموزشی در راستای توانمندسازی شاغلین صنعت گردشگری یزد

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد از برگزاری سه کارگاه آموزشی از سری کارگاه‌های آموزشی برای توانمندسازی شاغلین صنعت گردشگری یزد خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، هما خورشیدی با اعلام این خبر گفت: در ادامه برگزاری دوره‌های آموزشی توانمندسازی شاغلین صنعت گردشگری سه کارگاه آموزشی از تاریخ ۱۸ لغایت ۲۰ اردیبهشت ماه در یزد برگزار شد.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد عنوان کرد: کارگاه مدیریت کیفیت خدمات واحدهای اقامتی گردشگری با حضور ۱۰۰ نفر از شاغلین صنعت گردشگری یزد برگزار شد که انتظارات، ادراکات و رضایت‌مندی مهمانان از واحدهای اقامتی گردشگری، آشنایی با انواع روش‌های ارزیابی کنترل کیفیت در واحدهای اقامتی گردشگری و آشنایی با ابعاد اصول و مؤلفه‌های کیفیت خدمات در واحدهای اقامتی گردشگری و .... از مهم‌ترین سرفصل‌های مطرح‌شده در این کارگاه بود.

او اضافه کرد: کارگاه توانمندسازی تسهیل گری و کسب‌وکارهای کوچک در گردشگری از دیگر کارهای برگزارشده طی این سه روز بود که ۵۰ نفر در آن شرکت کردند و اهمیت کسب‌وکارهای کوچک در خدمات‌رسانی و اشتغال‌زایی جوامع محلی، مفاهیم و حدود تعریف کسب‌وکارهای کوچک گردشگری، شیوه‌های توانمندسازی صاحبان کسب‌وکارهای پروژه‌های خرد گردشگری و... سرفصل‌های عنوان‌شده در این کارگاه بود.

به گفته خورشیدی کارگاه آموزشی بیمه و مالیات در گردشگری در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت‌ماه با حضور ۱۰۰ نفر برگزار شد که آشنایی با انواع مالیات‌ها نحوه محاسبه و پرداخت آن‌ها، نحوه تکمیل اظهارنامه‌های مالیاتی، چگونگی و فرآیند بازبینی مالیات محاسبه‌شده، آشنایی با انواع بیمه‌ها، قوانین و مقررات بیمه و کارگری و کارفرمایی ویژه فعالان گردشگری و... مهم‌ترین مباحث مطرح‌شده در آن بود.
این دوره از برگزاری دوره‌های آموزشی توانمندسازی شاغلین صنعت گردشگری یزد در مجموع با برگزاری ۵ کارگاه آموزشی و با حضور ۴۴۰ نفر روز پنج‌شنبه ۲۰ اردیبهشت‌ماه به پایان رسید.

برگزاری ۳ کارگاه آموزشی در راستای توانمندسازی شاغلین صنعت گردشگری یزد

برگزاری ۳ کارگاه آموزشی در راستای توانمندسازی شاغلین صنعت گردشگری یزد

انتهای پیام/

کد خبر 1403022201197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha