تأکید فرماندار امیدیه بر درنظر گرفتن تمهیدات لازم برای استقبال از گردشگران نوروزی

در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان امیدیه بر اجرای تمهیدات لازم برای استقبال مطلوب از گردشگران نوروزی تأکید شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، در این نشست که دوم اسفندماه 1401 با حضور دستگاه‌های اجرایی و کميته‌های عضو در محل فرمانداری امیدیه برگزار شد، صادق شیخی دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان ضمن تشکر و قدردانی از عملکرد کميته‌های ستاد سفر در راستای رفاه حال مسافران و خدمات‌‍رسانی مطلوب در ایام نوروز گذشته که بهترین خاطره‌ها را ذهن مهمانان نوروزی و گردشگران رقم زدند، درصد رضایت‌مندی مسافران نوروزی را باتوجه به گزارش‌های آماری و مصاحبه‌ها از نحوه خدمات‌دهی، نظارت و پایش در همه کمیته‌های عضو مطلوب عنوان کرد.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر امیدیه اظهار امیدواری کرد: در ستاد اجرایی خدمات سفر و ایام نوروز پیش‌رو که مقارن با ماه مبارک رمضان است، با نوروزی به یاد ماندنی با عطر و بوی رمضان، پذیرای مهمانان نوروزی باشیم که در این راستا می‌توان برنامه‌های متنوع فرهنگی و معنوی مانند نوروزگاه و برپایی غرفه‌های صنايع‌دستی و ضیافت‌های ساده را اجرا کرد.

او ضمن نام بردن کمیته‌ها و اعضای آن‌ها، نسبت به تببین وظایف هر کمیته و دریافت برنامه‌ها و گزارش‌های آن‌ها براساس مصوبات و همچنین اقدامات لازم و اطلاع‌رسانی‌های مفید در زمینه جهاد تببین تأکید داشت.

در جمع‌بندی پایانی، جعفر سلامی فرماندار و رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر امیدیه نکات با اهمیت پایانی از جمله موضوع جمع‌آوری و پرکردن حفاری‌ها، روشنایی معابر و پارک‌ها، نظارت بر بازار و ... برای درنظر گرفتن تمهیدات لازم و  استقبال مطلوب از گردشگران نوروزی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان را به همه دستگاه‌ها تأکید و موارد لازم را ابلاغ کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 14011203478980

برچسب‌ها