برگزاری اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر آوج با محوریت نوروز 1402

سرپرست فرمانداری آوج در اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر این شهرستان بر لزوم همکاری و همراهی دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد برای میزبانی شایسته از مسافران و گردشگران نوروزی تاکید کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین وحید زرگر روز سه‌شنبه 2 اسفند 1401 در اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان آوج افزود: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان با ایام نوروز، فعالیت ستاد شهرستان از 17 اسفند و هم‌زمان با عید بزرگ نیمه‌شعبان آغاز می‌شود که لازم است برنامه‌ها و رویدادهای ویژه‌ای برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی در میان مردم و گردشگران برای این روز پیش‌بینی شود.

سرپرست فرمانداری آوج تاکید کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد خدمات سفر شهرستان ضمن رعایت شئونات ماه مبارک رمضان ملزم به همکاری و هماهنگی برای اجرای برنامه‌های مناسب و میزبانی شایسته از مسافران و گردشگران ورودی به شهرستان در ایام نوروز هستند.

او با اشاره به موقعیت جغرافیایی و جاذبه‌های طبیعی و  تاریخی شهرستان آوج افزود: امیدواریم در نوروز پیش‌رو با تبلیغات گسترده و مناسب بتوانیم جاذبه‌های گردشگری شهرستان را به‌درستی معرفی کرده و شاهد حضور حداکثری گردشگران در منطقه باشیم.

زرگر از دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه دستگاه‌های فرهنگی خواست با اجرای برنامه‌ها و رویدادهای فرهنگی متناسب با ماه مبارک رمضان در راستای افزایش شور و نشاط اجتماعی و غنای فرهنگی شهرستان در نوروز 1402 حرکت کنند.

میثم رحمانی مسئول اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان آوج نیز در این جلسه گزارشی از شرح وظایف کمیته‌های ده‌گانه ذیل ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان، بازدیدهای مشترک نظارتی از تاسیسات گردشگری شهرستان ویژه نوروز 1402 و برنامه‌های پیش‌بینی شده برای ایام نوروز اعم از برگزاری نوروزگاه‌ها و  نمایشگاه‌ها و ورک‌شاپ‌های صنایع‌دستی ارائه داد.  

 

انتهای پیام/

 

 

انتهای پیام/

کد خبر 1401120349258

برچسب‌ها