هنرمند صنایع‌دستی سمنان موفق به دریافت مجوز صنایع خلاق شد

سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: شرکت ادیم کارا آترین متعلق به هنرمند صنایع‌دستی استان، موفق به دریافت مجوز صنایع خلاق شد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، سمانه سلطانی‌پور روز چهارشنبه 3 اسفندماه 1401 گفت: این شرکت، از شرکت‌های فناور مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان و فعال در حوزه مد و پوشاک، موفق به دریافت مجوز صنایع خلاق از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شد.

سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: این شرکت فناور به مدیرعاملی زیبا اسلامی، در اواخر سال 1400 فعالیت فناورانه خود را آغاز کرده است.

سلطانی‌پور ادامه داد: شرکت ادیم کارا آترین، درزمینه تولید محصولات معرّق و سوخت چرم فعالیت دارد و اکنون با کسب مجوز خلاق می‌تواند علاوه بر خدمات حمایتی پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان، از خدمات و تسهیلات معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای شرکت‌های خلاق نیز بهره‌مند شود.

سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان از پارک علم و فناوری استان و پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان در زمینه حمایت از صنایع‌دستی و پیگیری معرفی هنرمندان شاخص استان برای دریافت مجوز صنایع خلاق قدردانی کرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011203863552

برچسب‌ها