اولین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر خرمدره برگزار شد

اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان خرمدره برگزار شد.

به‌گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان، نقی رجبی  عصر روز سه شنبه ۲ اسفند ماه در اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان خرمدره ویژه نوروز ۱۴۰۲ گفت: برای میزبانی از مسافران عید نوروز تدارکات ویژه ای اندیشیده شده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان خرمدره و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر گفت: با توجه به ظرفیت و پتانسیل های بالای شهرستان که به عنوان یکی از مقاصد اصلی سفر در سطح کشور شناخته شده است و در زمینه های مختلف گردشگری اعم از طبیعت‌گردی، کشاورزی، معدن، صنایع دستی و...دارای جاذبه های منحصر بفرد طبیعی هستیم که لزوم توجه بیشتر و برنامه ریزی مناسب تر از اهم اولویت‌هاست.

او مهمان‌نوازی را ویژگی بارز مردم خرمدره عنوان کرد و افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی و همچنین مردم خرمدره همواره به میهمان‌نوازی شهره بوده‌اند، این ویژگی‌ها هر گردشگری را به خود جذب می‌کند.

فرماندار خرمدره نیز اظهار کرد: ضرورت دارد تا قبل از نوروز با برنامه‌ریزی مناسب، درست و اصولی همه چالش‌ها، درخواست‌ها و آسیب‌های موجود در این حوزه را بررسی و برطرف کنیم.

فیاض محبی بیان کرد: همکاری و تعامل دستگاه‌های مختلف در اجرای برنامه‌های ستاد به‌ ویژه در نوروز بسیار مهم است و موجب رضایت‌مندی مسافران نوروزی خواهد بود.

انتهای پیام/

انتهای پیام./

انتهای پیام/

کد خبر 14011203931395

برچسب‌ها