سفر معاون نيروی انسانی اداره‌كل توسعه منابع انسانی و تحول اداری وزارت میراث‌‌فرهنگی به یزد

معاون نيروی انسانی اداره‌كل توسعه منابع انسانی و تحول اداری وزارت میراث‌‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی امروز به استان یزد سفر کرد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، امروز پنج‌شنبه 4 اسفندماه سید امیر سیدمومنی معاون نیروی انسانی اداره­­‌کل توسعه منابع انسانی و تحول اداری وزارتخانه به همراه کارشناسان این حوزه سلیمی و معصومی باهدف بررسی و نظارت راهبری امور منابع انسانی ادارات کل استانی وزارت‌ میراث‌‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و ديدار با کارکنان و گفت‌وشنود با آنان، به استان یزد سفر کرد.

در این سفر معاون اداره‌كل توسعه منابع انسانی و تحول اداری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنايع‌دستی ضمن ملاقات با مدیرکل استان، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی و همکاران استانی ایجاد شرایط مطلوب‌تر در وضعیت ساختاری و معیشتی کارکنان را نوید داد.

معاون اداره‌كل توسعه منابع انسانی و تحول اداری وزارت ضمن بررسی تمامی احکام و قراردادها در خصوص ارتقای سطح حقوقی کارکنان در ظرفیت‌های موجود راهکارهایی ارائه داد.

سیدمومنی اظهار داشت: وزارتخانه به جدیت و با تلاش مضاعف موضوع ارتقا سطح معیشتی کارکنان ستاد و استان‌ها را در دستور کار خود دارد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011204104353

برچسب‌ها