بررسی 9 پرونده در کمیته فنی سرمایه‌گذاری گردشگری استان اردبیل

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از بررسی 9 پرونده در شانزدهمین کمیته فنی سرمایه‌گذاری خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، نگار سریع‌الاطلاق امروز 4 اسفند ماه 1401 گفت: شانزدهمین جلسه کمیته فنی سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل با بررسی 9 پرونده برگزار شد.

معاون سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل افزود: 6 پرونده مربوط به شهرستان اردبیل، دو پرونده مربوط به شهرستان خلخال و یک پرونده مربوط به شهرستان نمین از جمله پروژه‌های بررسی شده در این جلسه بودند.

او تاکید کرد: در بین پروژه‌های بررسی شده اقامتگاه‌های بوم‌گردی، مجتمع‌های گردشگری و سفره‌خانه سنتی قرار داشتند و در کمیته فنی شرایط تخصصی اجرای این پروژه‌ها با حضور اعضای کمیته بررسی تخصصی شد.

سریع‌الاطلاق ادامه داد: میزان سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده برای این پروژه‌ها بیش از 776 میلیارد ریال و تعداد اشتغال پیش‌بینی شده 89 نفر است که اجرای این پروژه‌ها می‌تواند ظرفیت خوبی به تاسیسات گردشگری استان اضافه کند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011204292236

برچسب‌ها