قروه در حوزه گردشگری از ظرفیت خوبی برخوردار است

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان با بیان اینکه شهرستان قروه دارای ظرفیت خوبی از نظر تاریخی، گردشگری و طبیعی است، گفت: با زمینه‌سازی مناسب می‌توانیم اقدامات خوبی را در راستای رونق صنعت توریسم این شهرستان انجام دهیم.

به‌‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌‌کل میراث‌‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، منصور مهرزاد روز شنبه 6 اسفندماه 1401 با حضور در شهرستان قروه ضمن بررسی  موانع و مشکلات موجود در این شهرستان اظهار کرد: شهرستان قروه به‌عنوان دروازه ورودی استان دارای قابلیت‌ها و ظرفیت‌های متنوع تاریخی، فرهنگی و گردشگری بی‌نظیری است.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان افزود: چشمه باباگرگر، دریاچه سراب، حمام قصلان و پل فرهادآباد از جمله جاذبه‌های توریستی متعدد و طبیعی این شهرستان هستند که همواره مورد بازدید گردشگران زیادی قرار می‌گیرند.

او بر لزوم توسعه زیرساخت‌های گردشگری در این شهرستان تاکید کرد و یادآور شد: امیدواریم با خدمات‌دهی مناسب و شایسته بتوانیم در تمام ابعاد، شهر قروه را معرفی و با ایجاد زیرساخت‌های لازم زمینه حضور بیشتر مسافران و گردشگران در استان بیش از پیش فراهم شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011206348732

برچسب‌ها