اجرای برنامه‌های ایام نوروز در جیرفت مستلزم همکاری همه دستگاه‌های اجرایی است

مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان جیرفت با اشاره به برنامه‌های ایام نوروز 1402، اجرای این ویژه برنامه‌‌ها را مستلزم همکاری همه دستگاه‌های اجرایی دانست.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان، محمد سالاری شنبه 6 اسفندماه 1401 به ویژه برنامه‌های ایام نوروز 1402  اظهار کرد: پیگیر اجرای برنامه‌های متنوع در ایام نوروز با همکاری شهرداری، اتاق بازرگانی و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان هستیم.

مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان جیرفت از چاپ و توزیع بروشور با محتوای تاریخی و باستانی در بین مسافران و بازدیدکنندگان از محوطه‌های تاریخی این شهرستان خبر داد و افزود: همچنین برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در محل شهر قدیم جیرفت را خواهیم داشت.

او ادامه داد: افرادی تحت عنوان راهنما در محل محوطه‌های باستانی مستقر خواهند شد تا ضمن معرفی تاریخ و تمدن جیرفت به سئوالات بازدیدکنندگان نیز پاسخ دهند.

سالاری از حضور کودکان به عنوان راهنما در شهر قدیم جیرفت و تپه‌های باستانی کُنارصندل خبر داد و خاطرنشان کرد: آموزش‌های لازم به این عزیزان داده شده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011206459721

برچسب‌ها