انتخاب دو فعال حوزه صنایع‌دستی و گردشگری به‌عنوان کارآفرین برتر کشوری/ تجلیل توسط وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی

مدیرکل دفتر تسهیلات و کارآفرینی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از انتخاب دو فعال حوزه صنایع‌دستی و گردشگری به‌عنوان کارآفرین برتر کشوری خبر داد.

بهروز ندایی امروز شنبه ششم اسفند 1401 در گفت‌و‌گو با خبرنگار میراث‌آریا، با اعلام این خبر گفت: چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر ملّی با معرفی برگزیدگان از سراسر کشور و در بخش‌های مختلف در روز پنجشنبه 4 اسفند برگزار شد.

او افزود: در چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر ملّی که با حضور سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مرکز همایش‌های شهدای هفده شهریور این وزارتخانه برگزار شد، کارآفرینان برتر ملّی در بخش‌های صنعت، کشاورزی، تعاون، خدمات، کارآفرینی اجتماعی، صنایع‌دستی و گردشگری معرفی و تقدیر شدند.

ندایی ادامه داد: در این مراسم امیر آقاجانی درباغشاهی از استان اصفهان در بخش صنایع‌دستی و علی‌اصغر‌ امیری در بخش گردشگری معرفی و تجلیل شدند.

مدیرکل دفتر تسهیلات و کارآفرینی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خاطرنشان کرد: این جشنواره پیشتر در سه حوزه صنعت، کشاورزی و خدمات به معرفی و تجلیل از کارآفرینان برتر می‌پرداخت که امسال برای اولین بار، حوزه گردشگری و صنایع‌دستی نیز به این جشنواره افزوده شده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011206622303

برچسب‌ها