تجهیز ۷۷ واحد تاسیسات گردشگری برای پذیرش مسافران نوروزی در لرستان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌‌دستی لرستان از تجهیز ۷۷ واحد تاسیسات گردشگری و اقامتی در سطح استان به منظور استقبال از مسافران نوروزی خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان لرستان، عطا حسن‌پور امروز چهارشنبه ۱۰ اسفندماه ۱۴۰۱ ضمن بیان خبر فوق، اظهار کرد: این تعداد واحد تاسیسات گردشگری و اقامتی شامل هتل‌ها، مهمانپذیرها، خانه مسافر و مجتمع‌های گردشگری هستند که با ظرفیت ۳ هزار تخت تجهیز شده‌اند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان گفت: در ایام نوروز  ۹۰ نفر راهنمای گردشگری که داری کارت شناسایی معتبر از سوی اداره‌کل میراث‌فرهنگی هستند در اقامتگاه‌های بوم‌گردی و نقاط هدف مشغول به فعالیت خواهند شد.

او با اشاره به تعدد نقاط پرطرفدار جاذبه‌های طبیعی در لرستان اشاره کرد: به‌منظور رضایت بیشتر گردشگران و رفع نیاز ارتباطی مسافران شماری از آبشارها و نقاط طبیعی استان تحت پوشش شبکه اینترنت قرار دارد.

حسن‌پور ایجاد زیرساخت‌های گردشگری را به‌منظور ماندگاری مسافر در لرستان مهم دانست و افزود: همه ظرفیت‌های استان‌ را برای استقبال ‌و پذیرایی از مسافران نوروزی به کار خواهیم بست.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011210309342

برچسب‌ها