تشدید نظارت بر تأسیسات گردشگری کردستان ویژه نوروز ۱۴۰۲

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان از اجرای طرح تشدید بازرسی و نظارت بر فعالیت تأسیسات گردشگری استان، ویژه نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، آرمان وطن‌دوست روز چهار‌شنبه 10 اسفندماه ۱۴۰۱ در این‌باره، گفت:  طرح بازدید از تأسیسات گردشگری استان اعم از هتل‌ها، واحدهای‌ اقامتی، رستوران‌های بین‌راهی، مهمان‌پذیرها، سفره‌خانه‌های سنتی و... از ابتدای اسفندماه سال‌جاری توسط اکیپ نظارتی متشکل از کارشناسان این اداره‌کل و ادارات صمت، نظارت بر اماکن عمومی، علوم‌پزشکی، تعزیرات و مرکز بهداشت آغاز شده و تا پایان تعطیلات نوروزی و ایام ماه مبارک رمضان با جدیت ادامه خواهد داشت.             

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان اظهار کرد: در این بازدیدها نحوه ارائه خدمات، اجرای شیوه‌نامه‌های بهداشتی و رعایت ضوابط و مقررات مربوطه با هدف اجرای کامل پروتکل‌های بهداشتی و اعتمادسازی، ارتقای کیفیت خدمات گردشگری و فراهم کردن زمینه سفری ایمن برای مسافران و گردشگران به‌صورت مستمر و شبانه‌روزی مورد بررسی و نظارت قرار می‌گیرد.

او با اشاره به تقارن تعطیلات نوروز با ایام ماه مبارک رمضان افزود: تمام رستوران‌های بین‌راهی و مراکز اقامتی استان اعم از هتل‌ها، مهمان‌پذیرها و رستوران‌ها با کسب مجوز و رعایت شئونات و حرمت این ماه مبارک می‌توانند فعالیت خود را برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران ادامه دهند و ملزم به رعایت ضوابط و مقررات مربوطه هستند.

وطن‌دوست عنوان کرد: حضور مستمر و منسجم دستگاه‌های نظارتی در این ایام به‌منظور نظارت کامل بر تمامی واحدهای صنفی و خدمات‌رسان لازم و ضروری است.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان یادآور شد: امیدواریم با ارائه خدمات شایسته و کسب رضایتمندی گردشگران در سفر به کردستان، انگیزه حضور دوباره و زمینه‌سازی برای انتخاب استان به‌عنوان مقصد گردشگری را فراهم کنیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011210348544

برچسب‌ها