تشدید نظارت بر تأسیسات گردشگری زنجان ویژه نوروز ۱۴۰۲

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری زنجان از اجرای طرح تشدید بازرسی و نظارت بر فعالیت تأسیسات گردشگری استان، ویژه نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌‌دستی استان زنجان، داود آبیان عصر چهارشنبه 10 اسفندماه 1401گفت: تمام رستوران‌های بین‌راهی و مراکز اقامتی استان اعم از هتل‌ها، مهمان‌پذیرها و رستوران‌ها با کسب مجوز و رعایت شئونات و حرمت این ماه مبارک می‌توانند فعالیت خود را برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران ادامه دهند و ملزم به رعایت ضوابط و مقررات مربوطه هستند.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری زنجان افزود:  با توجه به اهمیت و حفظ سلامت مسافران و هموطنان تشدید نظارت ها هم به صورت روزانه و هم به صورت شبانه انجام می‌شود.

آبیان تصریح کرد: در این بازدیدها مسائلی همچون بررسی مسائل بهداشتی، نظافت وضوخانه‌ها و نمازخانه‌ها، ضدعفونی واحدها و هر آنچه با سلامت مسافران مرتبط باشد، مورد توجه قرار می‌گیرد.

طرح تشدید نظارت بر تاسیسات گردشگری سطح استان از 1 اسفند‌ماه به صورت ویژه در زنجان آغاز شده و تا پایان تعطیلات نوروز ادامه دارد. هم‌استانی‌ها و گردشگران عزیز در صورت مشاهده هر گونه تخلف در مراکز اقامتی و پذیرایی استان می‌توانند سامانه ملی ۰۹۶۲۹ تماس حاصل نمایند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011210931773

برچسب‌ها