شهرستان دنا مقصد اصلی گردشگران در ایام نوروز 1402 است

فرماندار شهرستان دنا با اشاره به قابلیت‌های گردشگری شهرستان دنا، گفت: شهرستان دنا یکی از مقصدهای اصلی گردشگران نوروزی است.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، کوروش درخشان زاده امروز یازدهم اسفندماه 1401 در نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر این شهرستان اظهار کرد:  هیچ‌گونه بهانه‌ای در خصوص کمبود اقلام اساسی مورد نیاز مسافران و گردشگران نوروزی پذیرفتی نیست و با هرگونه کم‌کاری این خصوص برخورد قانونی می‌شود.

فرماندار شهرستان دنا بیان کرد: تعطیلات نوروز فرصت خوبی برای رونق اقتصادی صنعت گردشگری همراه با اشتغال‌زایی برای مردم شهرستان است.

درخشان زاده تصریح کرد: هرگونه کنده‌کاری در شهرهای گردشگر پذیر از تاریخ 15 اسفندماه به مدت یک ماه ممنوع بوده و شهرداران موظف به زیبا سازی شهرها برای استقبال از گردشگران و مسافران نوروزی است.

 رئیس میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان دنا نیز در این نشست از اجرای برنامه‌های فرهنگی ویژه ایام نوروز در این شهرستان خبر داد و گفت: باهدف ایجاد روحیه نشانط اجتماعی، جشن‌های نوروزی در برخی از نقاط شهرستان برگزار می‌شود.

افشین بهمنی افزود: به‌منظور معرفی ظرفیت‌های گردشگری و صنایع‌دستی نمایشگاه تولیدات هنرمندان این شهرستان در حوزه صنایع‌دستی در ورودی شهر سی‌سخت مرکز شهرستان ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/

کد خبر 1401121140048

برچسب‌ها