قدردانی مدیرکل میراث‌فرهنگی اردبیل از صنعتگر برتر استان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از صنعتگر اردبیلی که در جشنواره بین‌المللی صنایع‌دستی و هنرهای سنتی فجر موفق به کسب دیپلم افتخار شده بود، قدردانی کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب امروز 13 اسفندماه 1401 با اهدای لوح تقدیر از ندا دلنواز، صنعتگر اردبیلی که در جشنواره بین‌المللی صنایع‌دستی موفق به دریافت دیپلم افتخار شده بود تقدیر کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل ضمن تقدیر از این صنعتگر اردبیلی گفت: صنایع‌دستی در استان اردبیل از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و فعالان این حوزه آثار بسیار ارزشمندی را تولید می‌کنند که شایسته معرفی در سطح ملی و بین‌المللی هستند.

او افزود: با حفظ اصالت محصولات صنایع‌دستی و آموزش صنعتگران، استان اردبیل می‌تواند در چنین جشنواره‌هایی جایزه‌های بیشتری بگیرد که نتیجه آن معرفی محصولات استان خواهد بود.

محمدی ادیب تاکید کرد: حوزه صنایع‌دستی از اهمیت خاصی در فرهنگ و هویت منطقه و البته در مورد اشتغال‌زایی برخوردار است و بازاریابی برای محصولات این حوزه می‌تواند در رونق بیشتر صنایع‌دستی موثر باشد.

ندا دلنواز صنعتگر اردبیلی در رشته گلیم ورنی در هفتمین جشنواره بین‌المللی صنایع‌دستی و هنرهای سنتی فجر (سرو سیمین هفت) موفق به دریافت دیپلم افتخار شده بود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011214292830

برچسب‌ها