برگزاری گردهمایی روسای انجمن‌های دفاتر خدمات مسافرتی کشور در کردستان

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: استان کردستان در روزهای 14و 15 اسفندماه سال‌جاری برای اولین‌بار میزبان گردهمایی روسای انجمن‌های صنفی و حرفه‌ای دفاتر خدمات مسافرتی سراسر کشور می‌شود.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، منصور مهرزاد روز شنبه ۱۳ اسفندماه ۱۴۰۱ در نشست با فعالان بخش خصوصی استان گفت: این همایش دو‌ روزه با حضور روسای انجمن‌های صنفی و حرفه‌ای دفاتر خدمات مسافرتی سراسر کشور و با هدف آشنایی با نقاط قوت و توانمندی‌های استان‌ها و توسعه صنعت گردشگری، در سنندج برگزار می‌شود.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان  اظهار کرد: برگزاری نشست با روسای انجمن‌های دفاتر استان‌ها، برگزاری نشست با مقامات استانی و نمایندگان مجلس در شورای اسلامی، بازدید از جاذبه‌های شهر سنندج و ... از جمله برنامه‌های این گردهمایی خواهد بود.

او یادآور شد: امید است با هم‌افزایی، هم‌اندیشی و تبادل‌نظر میان فعالان این بخش، ضمن شناسایی موانع و مشکلات سر راه رونق گردشگری استان، بتوانیم در راستای ارتقا و توسعه این صنعت، ایجاد زیرساخت‌ها و جذب گردشگر قدم‌های مهمی برداریم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011214348442

برچسب‌ها