توسعه صنعت گردشگری، مستلزم انسجام و تعامل همه‌جانبه است/ معرفی جاذبه‌های گردشگری کردستان در اولويت قرار گيرد

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهان‌گردی ایران، رونق و توسعه صنعت گردشگری کشور را مستلزم انسجام، تعامل و همکاری همه‌جانبه متولیان امر عنوان کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنابع‌دستی استان کردستان،  حرمت‌الله رفیعی شامگاه دوشنبه ۱۴ اسفندماه ۱۴۰۱ در جلسە رؤسای انجمن‌های دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری سراسر کشور در سنندج اظهار کرد: برای برگزاری این گردهمایی در کردستان تاکید داشتیم کە خوشبختانه پس از رایزنی با مقامات استانی و همکاری بسیار خوب مجموعه گردشگری کردستان این جلسە امروز برگزار شد.

رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی کشور ضمن تأکید بر ایجاد زیرساخت‌های لازم برای تسهیل ورود گردشگر به این استان افزود: کردستان به‌دلیل موقعیت جغرافیایی ویژه، وجود آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری فراوان و روحیه مهمان‌نوازی مردم، دارای ظرفیت‌های خوبی برای جذب گردشگر و توسعه صنعت توریسم است.

او بیان کرد: بە تمامی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری سراسر کشور پیشنهاد می‌کنم کردستان و جاذبه‌های بی‌نظیر آن را در اولویت معرفی و برگزاری تورهای خود قرار دهند.

رفیعی یادآور شد: فعالان حوزه گردشگری و هتل‌داری این استان با تمام توان آماده خدمات‌رسانی شایسته به مسافران و گردشگران هستند.

رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی کشور با اشاره به اینکه توسعه صنعت گردشگری با در کنار هم‌بودن بخش خصوصی و دولتی میسر خواهد بود، گفت: خوشبختانه نمایندگان مجلس، استاندار کردستان و مسئولان مربوطه همه با دغدغه توسعه گردشگری، پای کار بوده و فعالان بخش خصوصی نیز از متخصصان با تجربه و همراه هستند.

او در پایان عنوان کرد: مرحوم یدالله کریمی از فعالان و پیشکسوتان این صنعت در کردستان بود که با خدمات ارزنده و ماندگارشان توانست برای رونق گردشگری کشور و به‌ویژه کردستان قدم‌های مهمی بردارد.

در ادامه این نشست رؤسای انجمن‌های دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان‌های حاضر در جلسه نیز، به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پیرامون بیان مشکلات و ارائه راهکارهایی برای رفع آنها پرداختند.

گردهمایی روسای انجمن صنفی و حرفه‌ای دفاتر خدمات مسافرتی کشور به میزبانی استان کردستان تا ۱۶ اسفندماه در سنندج ادامه خواهد داشت‌.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011215348279

برچسب‌ها