استفاده از تمام ظرفیت‌های تویسرکان برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تویسرکان از برگزاری دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان تویسرکان با حضور اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر و به ریاست فرماندار محترم شهرستان تویسرکان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، اسحاق ترکاشوند دوشنبه 15 اسفندماه گفت: تویسرکان یکی از شهرستان‌های شاخص استان از نظر جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و .. است، به همین منظور سالانه شاهد حضور گردشگران زیادی از نقاط مختلف کشور در ایام‌ نوروز هستیم و بر این اساس آمادگی ادارات و نهادهای سطح شهرستان ذیل ستاد اجرایی خدمات سفربه منظور ارائه خدمات هرچه مطلوب‌تر بیش از بیش ضروری است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تویسرکان گفت:  از تمام ظرفیت‌های ممکن در سطح شهرستان بهره خواهیم برد تا نوروزی بی‌خطر و در عین حال با نشاط برای مسافران نوروزی طی تعطیلات نوروز رقم بخورد.

او خاطر نشان کرد: در راستای ایجاد شور و نشاط در سطح جامعه، برنامه‌های متعددی از قبیل نوروزگاه و جشن چهارشنبه سوری  و .. در ایام تعطیلات تدارک دیده شده است که از نیمه شعبان آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011215889164

برچسب‌ها