حضور مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان در سامانه سامد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌‌دستی استان لرستان در مرکز پاسخگویی برخط مدیران استان، از طریق سامانه ۱۱۱ پاسخگوی مطالبات مردمی بود.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان لرستان، عطا حسن‌پور امروز سه‌شنبه ۱۶سفندماه ۱۴۰۱ اظهار کرد: به منظور سهولت در کار مراجه‌کنندگان و در راستای تکریم ارباب رجوع امروز از ساعت 10 تا 12 به صورت مستقیم با مردم صحبت و مشکلات آنها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌‌دستی استان لرستان اظهار کرد: عمده مطالبات مردم امروز پیگیری ثبت جهانی قلعه فلک‌الافلاک خرم‌آباد در راستای آزادسازی و سامان‌دهی این اثر رزشمند تاریخی بود که در این زمینه در نیمه سال آینده خبرهای خوبی به مردم خواهیم داد.

حسن‌پور با اشاره به اینکه تملک و تخریب املاک حریم قلعه که به تازگی انجام شد رضایت مردم را در گفتگوی امروز حاصل کرد بیان داشت: یکی دیگر از مطالبات جدی مردم موضوع پادگان 07 خرم‌آباد بود که در این زمینه نسبت به رعایت کامل ضوابط میراث فرهنگی در این پادگان تاکید خواهیم داشت.

او ادامه داد: پیگیری برای انتخاب شهردار بافت تاریخی در شهرهای خرم‌آباد و بروجرد، تملک و خریداری املاکی ک در عرصه یک اثر تاریخی فرهنگی قرار دارد، مرمت ابنیه تاریخی استان، سامان‌دهی و مسقف کردن سنگ نوشته خرم‌آباد و حمایت از تولیدکنندگان صنایع‌دستی استان از دیگر مطالبات مردم استان بود که همگی در دستور این اداره‌کل قرار خواهد گرفت.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان لرستان پایان تاکید کرد: با توجه به مشکلات و محرومیت‌ها در لرستان تنها راه برون‌رفت این وضعیت توسعه گردشگری است که تحقق این مهم نیازمند همکاری و مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی و سرمایه‌گذار بخش خصوصی را می‌طلبد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011216309464

برچسب‌ها