بازدید مدیرکل میراث‌فرهنگی قم از روند خدمات‌رسانی به مشتاقان امام عصر (عج)

همزمان با نیمه شعبان مدیرکل میراث‌فرهنگی قم با حضور در کمیته اسکان مستقر در فرمانداری شهرستان قم از روند خدمات‌رسانی به مشتاقان امام عصر (عج) بازدید کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‎‌دستی قم، علیرضا ارجمندی هفدهم اسفندماه ۱۴۰۱ در بازدید از کمیته اسکان خدمات سفر مستقر در فرمانداری شهرستان قم که به منظور نظارت و ارزیابی نحوه خدمت‌رسانی به زائران نیمه شعبان انجام شد، اظهار کرد: ستاد خدمات سفر اداره‌کل با بسیج امکانات به صورت شبانه روزی آماده خدمت‌رسانی برای پذیرایی و اسکان زائران با حداکثر ظرفیت است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری قم در ادامه  با اشاره به حضور چشمگیر زائران در مناسبت نیمه شعبان، انجام هر خدمتی برای رفاه زائران شهر کریمه اهل بیت (س) را گامی در جهت رضایت امام عصر (عج) عنوان کرد.

او افزود: برای رفاه حال زائران، کمیته اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر اداره‌کل میراث‌فرهنگی در صحن امام رضا (ع) حرم مطهر کریمه اهل بیت (س) درب شماره یک مسجد مقدس جمکران و فرمانداری به منظور هماهنگی‌های لازم برای اسکان دائر شده است.

دبیر ستاد خدمات سفر استان قم ادامه داد: ۴۳ هتل، ۲۴ هتل آپارتمان، ۸۳ مهمانپذیر و ۱۷۰ خانه مسافر و در مجموع ۳۲۰ واحد اقامتی تحت نظارت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان آماده خدمت‌رسانی به زائران و مسافران هستند.

ارجمندی گفت: فعالیت ستاد خدمات سفر اداره‌کل با توجه به تقارن ایام نیمه شعبان با روزهای پایانی سال از یکم اسفند ماه آغاز شده است و تا ۱۵ فروردین ماه سال ۱۴۰۲ برای خدمت‌رسانی به مسافران و زائران ادامه دارد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011217684563

برچسب‌ها