تاکید وزیر میراث‌فرهنگی بر ساماندهی بازارچه های صنایع‌دستی در دورود و ازنا

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی لرستان از تاکید وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بر ساماندهی بازارچه های صنایع دستی در شهرهای دورود و ازنا خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان لرستان، عطا حسن‌پور امروز چهارشنبه ۱۸ اسفندماه ۱۴۰۱ ضمن بیان خبر فوق، اظهار کرد: در دیدار گودرزی نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با مهندس سید عزت‌الله ضرغامی مقرر شد، بازارچه دائم صنایع دستی با کمک شهرداری و فرمانداری در هر دو شهرستان دورود و ازنا راه‌اندازی شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی افزود: همچنین در این دیدار تصمیماتی به منظور ساماندهی و توسعه زیرساخت‌های گردشگری و همچنین ارائه خدمات مطلوب‌تر در دریاچه گهر دورود به عنوان یکی از پربازدیدترین جاذبه‌های طبیعی استان اتخاذ شد.

او بیان کرد: با دستور وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، تپه سرچشمه یا ترشاب دورود نیز وارد فاز گردشگری خواهد شد چراکه در زیر این تپه یک سراب یا چشمه دائمی وجود داردکه پتانسیل زیادی در حوزه گردشگری دارد.

حسن‌پور افزود: با درخواست نماینده دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی مقرر شد در خصوص تامین نیروی انسانی در هر دو شهرستان ازنا و دورود پیگیری‌های لازم انجام شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011218309871

برچسب‌ها