توسعه زیرساخت‌های گردشگری منطقه تفریحی پلاژ دریاچه سد دز در آستانه سال نو

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اندیمشک از توسعه زیرساخت‌های گردشگری منطقه تفریحی پلاژ دریاچه سد دز در آستانه سال نو خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، هانی خادمی 17 اسفندماه 1401 با بیان این‌که جاده دسترسی به منطقه تفریحی پلاژ آسفالت شده است گفت: توسعه زیرساخت‌ها در محورهای اصلی تردد مسافران و گردشگران، برق‌رسانی به منطقه و همچنین ایجاد مراکز خدمات‌رسانی نیز انجام شده است.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اندیمشک با تأکید بر این‌که برای توسعه گردشگری هر منطقه‌ همه‌ ارگان‌ها باید هماهنگی و همکاری لازم را داشته باشند گفت: اداره راهداری، اداره برق، اداره بهداشت و شهرداری شهرستان همکاری لازم را برای توسعه زیرساخت‌های این روستا با هدف خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران به نحو احسن انجام دادند.

او با اشاره به این‌که منطقه سرسبز پلاژ با طبیعتی دلنشین دارای ظرفیت مناسبی برای طبیعت‌گردی است افزود: منطقه نمونه گردشگری پلاژ یکی از مناطق دیدنی اندیمشک است و تا زمان اجرای کامل طرح گردشکری یعنی جذب سرمایه‌گذار و توسعه اقامت‌گاه‌های بوم‌گردی، باید از ظرفیت‌های موجود در این منطقه به بهترین شکل ممکن استفاده شود.

خادمی‌مهر عنوان کرد: سرمایه‌گذاران اقامتگاه بوم‌گردی در این روستا درخواست خود را با اداره میراث‌فرهنگی این شهرستان در میان گذاشته‌اند و در اسرع وقت اقامتگاه‌ بوم‌گردی در این روستا احداث خواهد شد.

او ابراز امیدواری کرد: با مشارکت علاقه‌مندان حوزه گردشگری شهرستان در طرح‌های سرمایه‌گذاری و نیز همراهی مسؤولان ذی‌ربط، بتوانیم در سال پیش‌رو اتفاقات خوبی را برای گردشگران رقم بزنیم.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اندیمشک یادآور شد: توسعه گردشگری و رسیدن به اهداف خود در این منطقه مستلزم طی کردن فرآیند و نتیجه دادن آن زمان‌بر است. همچنین نتیجه دادن هر طرح گردشگری نیازمند همکاری تمامی ارگان‌ها است.

انتهای پیام/

کد خبر 14011218478261

برچسب‌ها